Z dniem 12 maja wprowadzamy nowe godziny pracy całej Stacji Dealerskiej:
Salon sprzedaży samochodów:
9.00 – 18.00
Serwis mechaniczny:
7.00 – 20.00
Serwis blacharsko – lakierniczy:
8.30 – 16.30
Sklep części zamiennych:
9.00 – 18.00
Ponadto przypominamy najważniejsze informacje dotyczące bezpieczeństwa
W trosce o Państwa komfort i bezpieczeństwo oraz stosując się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia i Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), w związku ze stanem epidemicznym w naszym kraju, podejmujemy poniższe działania mające uchronić Was oraz naszych Pracowników przed ewentualnym zachorowaniem:
- zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego. Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerem telefonu: 81 534 14 00 oraz pod adresem e-mail: info@toyota-lublin.pl; w sprawach pilnych lub będących w toku – prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy z Doradcą.
- Ponadto przypominamy o możliwości zakupu auta za pośrednictwem Internetowego Salonu Toyoty - link.
- Klientów serwisu zachęcamy do powrotu do domu na czas pozostawienia auta w serwisie. Sugerujemy rozliczenia za usługi serwisowe oraz zakup części i akcesoriów w formie bezgotówkowej (karta płatnicza).
- zalecamy płatności bezgotówkowe kartą lub przelewem;
- ze względu na ograniczanie sytuacji zamknięcia w niewielkiej przestrzeni kilku osób, rezygnujemy ze szczegółowego omawiania aut wewnątrz pojazdu w przypadku wydań sprzedanych pojazdów;
- prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 1,5m pomiędzy Klientem a Pracownikiem oraz mycie i dezynfekcję rąk. Środek dezynfekujący znajduje się na wprost od wejścia do salonu;
- apelujemy aby osoby, które nie czują się w pełni zdrowe lub mają objawy chorobowe (katar, kaszel, gorączka) ograniczyły wizyty do czasu wyzdrowienia;
- typowy uścisk dłoni zastąpmy ukłonem
Poniżej prezentujemy grafikę prezentującą proces zabezpieczania i dezynfekcji aut serwisowych po wykonaniu usług.